Sprzęgła zębate wykonane z dużą precyzją.
Sprzęgła EMZ-B składają się z dwóch części obudowy z naciętym uzębieniem wewnętrznym, oraz dwóch piast wewnętrznych z naciętym uzębieniem o zarysie ewolwentowym baryłkowym zewnętrznym. Części obudowy są ze sobą połączone przy pomocy pasowanych ulepszonych cieplnie o dużej wytrzymałości śrub.
W celu umożliwienia zesprzęglenia wałów rozstawionych w dużej odległości od siebie zastosowano tzw. łącznik rurowo kołnierzowy, który umożliwia ich połączenie.
Dzięki odpowiedniemu profilowi uzębienia mogą kompensować błędy niewspółosiowości wałów do 1 stopnia i przenosić moment obrotowy w zakresie od 1350 do 130000 Nm.
Sprzęgła typu EMZ-B mogą pracować w zakresie temperatur od -20 0C do +105 0C.
Sprzęgła zębate wykonane z dużą precyzją.
Sprzęgła EMZ-A składają się z dwóch części obudowy z naciętym uzębieniem wewnętrznym, oraz dwóch piast wewnętrznych z naciętym uzębieniem o zarysie ewolwentowym baryłkowym zewnętrznym. Części zewnętrzne obudowy są ze sobą połączone przy pomocy pasowanych ulepszonych cieplnie o dużej wytrzymałości śrub.
Dzięki odpowiedniemu profilowi uzębienia mogą kompensować błędy niewspółosiowości wałów do 1 stopnia i przenosić moment obrotowy w zakresie od 1350 do 130000 Nm.
Sprzęgła typu EMZ-A mogą pracować w zakresie temperatur od
-20 0C do +105 0C.
Sprzęgła palcowe, składają się z dwóch piast, gdzie w jednej z nich są osadzone wysokowytrzymałe sworznie chronione elastomerem poprzez które przenoszony jest moment obrotowy.
Sprzęgła typu EMS są sprzęgłami bezobsługowymi doskonale kompensującymi niewspółosiowości wałów spowodowane niedokładnym ustawieniem przy jednoczesnym doskonałym tłumieniu drgań i udarów.
Sprzęgła palcowe, składają się z dwóch piast gdzie w jednej z nich są osadzone wysokowytrzymałe sworznie chronione elastomerem, który jest dodatkowo zabezpieczony nakładką stalową, poprzez które przenoszony jest moment obrotowy. Sprzęgła typu EM są sprzęgłami bezobsługowymi doskonale kompensującymi niewspółosiowości wałów spowodowane niedokładnym ustawieniem przy jednoczesnym doskonałym tłumieniu drgań i udarów.